zaterdag 30 juni 2018

Het leven zoals het was... groep 2.

Er was nog veel te beleven de laatste week:
speelgoed wassen, schooltuintje opruimen (een er nog een beetje spelen :), 
een kijkje nemen bij juf Sonia, ijsjes eten...




















 Handboeien.
 De boef is gevat en geboeid :) 


  Mmm, ijsjes.








Onze tijdslijn is vol. Wat hebben we toch veel beleefd.
Dan gaan we nu naar....
...juf Sonia.
Dag mijn lieve kleutermannekes.

Er werd nog gedanst.



De groten werden buiten gerold.

Dankzij meester Hans zag Denahi dat het goed was.

 En toen zat het schooljaar 2017-2018 erop.
Maar deze laatste reportage wil ik jullie niet onthouden: 
Het leven zoals het was in groep 2.
Hoe het begon....




Waar is dat feestje?












Jarigen van de maand vieren.

Kijk eens wat ik kan.



Sporten!

Dikke vrienden.

Trouw onze taakjes doen.

Op uitstap.






 Dank u vriendenkring voor onze busritten te betalen!

Wat verkleden we ons toch graag.

 En we hebben heel wat afgelachen...





 "Juf, ik eet mijn appel echt helemaal op!"
















 Gefopt!

 En wie komt daar in de poppenkast piepen.

 "Juf, onze mama's, papa's, oma's en opa's zijn er!" 

 Ons verstoppen als we worden afgehaald. Zo leuk!
 



We gingen dikwijls kijken naar "den bouw".




We zagen dat het steeds mooier werd.







"Juf, de verwarming gaat!"

Wat is dat nu weer?




Even alles controleren en......
....goedkeuren.








Een dikke dank u wel aan de vrijwilligers!!!
 



Mede dankzij jullie was het op een dag niet meer "den bouw", maar plots ons klasje.
Verhuizen dus maar :)
We kijken al uit naar september,
maar eerst ga ik nog shoppen bij Ikea :) :) 
Dank u wel voor de lieve afscheidswoordjes, cadeautjes en tekeningen.
Dikke kus, juf MJ










Geen opmerkingen:

Een reactie posten